O podjetju – S3C d.o.o.

V podjetju S3C vam nudimo vse potrebno za vaš uspeh v industriji že od leta 2012.

Skupaj s svojim partnerjem vam lahko ponudimo več kot 400.000 artiklov, ki so na zalogi v centralnem skladišču v Nemčiji. Z bogatimi izkušnjami na področju strojegradnje (predvsem hidravlike in pnevmatike), se kar najbolj prilagajamo potrebam svojih kupcev.

Naše poslanstvo je našim kupcem zagotoviti vse, kar potrebujejo za delo v najkrajšem možnem času in po konkurenčnih cenah.

Dobava blaga

Zagotavljamo vam hitro dobavo proizvodov iz sodobnega avtomatiziranega skladišča. Naročila oddana do 16:00 (ob petkih do 14:00), bodo na vašem naslovu v treh delovnih dneh.

Vračilo blaga

Vračilo blaga je mogoče, v kolikor gre za blago, ki ni bilo namensko izdelano za kupca in v kolikor od prodaje ni minilo več kot 30 dni. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži. Prodajalec za vračilo blaga obračuna pavšalno dogovorjene manipulativne stroške z vračilom blaga nastale škode v višini 20% kupnine vrnjenega blaga.

Obrazec za vračilo blaga

Podpora

Naši prodajni predstavniki so v stalnem stiku z našimi kupci. Sproti jim predstavljajo novosti s področja pnevmatike in hidravlike ter nudijo pomoč pri izbiri primernih elementov in iskanju tehničnih rešitev.

Naši izdelki

Poleg velikih imen kot so Festo, Aventics, SMC vam nudimo tudi cenovno bolj konkurenčne alternative. Le-te lahko najdete neposredno v naši spletni trgovini, predlagamo pa vam jih tudi kot alternative pri iskanju bolj znanih blagovnih znamk.

 

Naši kupci

Naši kupci so tako podjetja, samostojni podjetniki kot tudi fizične osebe. Zadovoljstvo naših kupcev je naša glavna prioriteta. Odnos naših svetovalcev in kvaliteta dobavljenega blaga se odražata v zvestobi naših kupcev. Večina naših strank z nami gradi zgodbo že od ustanovitve podjetja.

Trajnostna naravnanost

Pri S3C stremimo k čim bolj trajnostnem poslovanju. Del tega je tudi brezpapirno poslovanje, katerega smo uvedli leta 2019. S tem smo zmanjšali porabo papirja za kar 98%, hkrati pa pohitrili in poenostavili naš delovni tok. Prednost za stranke je pri tem možnost prejemanja e-računa v obliki elektronskega sporočila ali preko BizBox. V primeru da želite z nami poslovati brezpapirno, lahko to storite z izpolnitvijo obrazca na spodnji povezavi.

Soglasje za izmenjavo elektronskih računov in dokumentov

Soglasje za prejem elektronskih računov