Pnevmatski cilindri pri STRICih
Pnevmatski cilinder je najpogostejši del v pnevmatskih sistemih, in sicer je mehanska naprava, ki s pomočjo stisnjenega zraka proizvede silo, ki povzroči linearno gibanje.
Ločimo več vrst pnevmatskih cilindrov:
• enotaktni
• dvotaktni
Enotaktni pnevmatski cilindri opravljajo delo samo v eni smeri in tudi priključek zraka na cilinder se nahaja samo na eni strani pnevmatskega cilindra. Zrak se torej stiska na eno stran bata, bat pa se sprosti zaradi pritiska vzmeti, ki je na drugi strani. Pri dvotaktnih pnevmatskih cilindrih se delo opravlja v obe smeri, zrak pa se v cilinder stiska na obeh polovicah cilindra. Zrak se torej z ene strani stiska v cilinder, istočasno pa se zrak na drugi strani bata iztiska.
Cilindri so prav tako lahko membranski ali batni. V primerjavi z batnimi cilindri, membranski prenesejo večje sile v nižjih frekvencah premikanja bata.
Kako deluje pnevmatski cilinder?
Pnevmatski cilinder deluje tako, da pritisk zraka pritisne bar v eno smer, vzmet v primeru enotaktnih in zrak v primeru dvotaktnih, pa nato bat potisne nazaj v prvotno lego.
V naši spletni trgovini (www.s3c.si) lahko najdete pnevmatske cilindre Festo (standardni, majhni ali okrogli cilindri ter cilindri na mehanski ali membranski pogon), ki so kompaktni in kvalitetni. Najdete lahko tudi Bosch pnevmatske cilindre, ki so moderni, njihovo delovanje pa zaradi razvoja v katerega podjetje vlaga, hitro napreduje. Ponujajo vam pa tudi SMC pnevmatske cilindre, cilindre Parker ter cilindre iz nove generacije AVENTICS cilindrov, ki so narejene iz nerjavečega jekla in so tako zelo odporni in trajni.
Velika in raznolika ponudba pnevmatskih cilindrov, valjev in tesnil za hidravliko vas čaka v naši spletni trgovini. 98,9% artiklov na zalogi in v le 3-eh dneh na vašem naslovu.
Ekipa S3C d.o.o.